המומלצים שלנו (למה?), ועכשיו: דירות מודרניות ומשוכללות במרכז ליסבון החל מ 30 ש"ח ללילה. הנחות מיוחדות על מבחר טיולים בליסבון והסביבה. כל המלונות המומלצים בליסבון.

10 ביולי 2014

שדה התעופה של ליסבון

שדה התעופה של ליסבון  Lisbon Airport הידוע גם בשמו Lisbon Portela Airport ובקוד בשפת התעופה: LIS הוא שדה התעופה הגדול והידוע ביותר בפורטוגל. זהו שדה התעופה הבינלאומי של פורטוגל.

שדה התעופה של ליסבון הוא אחד השדות הגדולים ביותר בדרום אירופה.

הגעה אל או מהשדה של ליסבון: השדה קרוב מאד לעיר ליסבון ולכן אמצעי ההגעה הטובים ביותר הם מונית או אוטובוס. ניתן ומומלץ להזמין מראש העברה משד"ת ליסבון או אליו, וזאת כדי לחסוך כסף וזמן המתנה יקר ולחוץ.

האתר של שדה התעופה ליסבון: באתר ניתן למצוא מידע על הגעות ונחיתות, מידע אודות השדה עצמו, קניות ועוד. לחץ כאן לקישור אל אתר שדה התעופה של ליסבון.

אינטרנט חינם בשדה התעופה בליסבון: אינטרנט חינם זמין בשד"ת ליסבון ל 30 דקות לכל 12 שעות. יש להתחבר ל Boingo Hotspot, נדרש כרטיס אשראי כדי להרשם.
ניתן למצוא מספר דוכני אינטרנט גם עבור הנוחתים וגם לרשות הממריאים

מלונות שדה תעופה: ראה כאן רשימת מלונות שדה תעופה בליסבון. וגם חיפוש מלונות בקרבת נמל התעופה פוטלה - ליסבון - LIS

מפת טרמינלים שדה התעופה פוטלה, ליסבון להורדה והדפסה 

טרקליני אירוח בשדה התעופה: בשדה התעופה ליסבון 3 טרקליני אירוח הקרויים בלעז lounge.
  • Lounge: ABC - AIRPORT BUSINESS CENTER ממוקם בטרמינל 1. לפני בדיקות הבטחון וביקורת דרכונים. הטרקלין נמצא בקומת הביניים שמעל לדלפקי הבידוק. לפרטים נוספים ולהזמנת שובר כניסה: Lounge ABC
  • LISBON LOUNGE ממוקם אחרי הביטחון ולפני ביקורת הדרכונים, ליד הדיוטי פרי והמק דונאלנד. לפרטים והזמנת שובר לטרקלין LISBON LOUNGE   
  • טרקלין BLUE LOUNGE: ממוקם אחרי ביקורת דרכונים והבטחון. באזור ההמראות בקומה 5, אחרי הרודס בר לכיוון שערים מס' 7-13. לפרטים נוספים והזמנת שוברי כניסה BLUE LOUNGE




מפת שדה התעופה ליסבון פוטלה



שדה התעופה של ליסבון LIS