המומלצים שלנו (למה?), ועכשיו: דירות מודרניות ומשוכללות במרכז ליסבון החל מ 30 ש"ח ללילה. הנחות מיוחדות על מבחר טיולים בליסבון והסביבה. כל המלונות המומלצים בליסבון.

2 בספט׳ 2014

ליסבון, מלונות למשפחות

פורטוגל מקדמת ילדים בברכה. טיול לפורטוגל ובתוך כך כמובן ביקור בליסבון עם משפחות הוא בהחלט ישים, מעניין ונוח. ליסבון מציעה אטרקציות רבות ומעניינות לילדים ולמשפחות.

מלון או דירה בליסבון- לחץ כאן להזמנת לינה למשפחות בליסבון


כאן ניתן למצוא רשימה של מקומות לינה מומלצים למשפחות בליסבון, כללנו ברשימה מלונות ידידותיים למשפחות וגם המלצות על דירות להשכרה לטווח קצר:מלונות למשפחות בליסבון

מתוך כל מלונות ליסבון, מוצעים כאן מלונות שמתאימים במיוחד לאירוח משפחות, או בלשון של אופנת ימינו מלונות ידידותיים לילדים או מלונות ידידותיים למשפחות.

לפני ביצוע ההזמנה וכדי לשפר את תוצאות החיפוש מומלץ לבצע מיון לפי מומלץ ואחכ לפי דירוג האורחים (יש לבחור את האפשרות של דרוג האורחים>> משפחות). אפשר גם ללחוץ על ציון שנתנו אורחי המלונות ולקרוא מה אומרות משפחות שהתארחו בכל מלון ומלון (להשתמש Google Translate כאשר המשפחות כותבות בשפת לעז הזרה לנו). 

המלצה חמה: אל תהססו לבדוק דירות להשכרה לטווח קצר בליסבון. לעיתים קרובות דירות עדיפות על פני מלונות כאשר מדובר במשפחות מטיילות. כאן, במסגרת אפשרויות לינה של משפחות בליסבון, תוכלו למצוא גם דירות שמתאימות במיוחד למשפחות.

לינה למשפחות בליסבון

 

http://www.booking.com/searchresults.html?city=-2167973;aid=393152;nflt=hoteltag%3D7%3B
מקומות לינה למשפחות בליסבון